חדר המצב יהיה במוקד הטלפון 106 בשעות פעילות מורחבות:
שלישי-חמישי (שבוע הבא):
8:00-20:00
שישי:
8:00-16:00
מוצ״ש:
21:30-00:00
ראשון (1.9):
6:00-20:00
עיריית בית שמש נערכת לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ט ותפעיל השנה חדר מצב אשר יטפל בשאלות ההורים לגבי פתיחת שנה"ל.
פורסם בתאריך: 25/06/2026 06:25
חדר המצב יהיה במוקד הטלפון 106 בשעות פעילות מורחבות:
שלישי-חמישי (שבוע הבא):
8:00-20:00
שישי:
8:00-16:00
מוצ״ש:
21:30-00:00
ראשון (1.9):
6:00-20:00