לראשונה בבית שמש יתקיים פסטיבל הבירה הראשון בעיר.
הפסטיבל יתקיים בימי חמישי ושישי ה - 29-30/08
יומיים של חגיגה מתובלת במוסיקה משובחת, בירות איכותיות ממבשלות האזור, בירות בינלאומיות, ובירות ללא גלוטן וללא אלכוהול!!
בתוכנית : מוסיקה נעימה R&B, סקסופון, הופעה של רותם גלנסקי - מתמודדת הכוכב של בית שמש ועוד..
הפקת הפסטיבל נערכת בחסות ושיתוף הנהלת "שער העיר"
חנות הבוטיק "הבית של פיסטוק" ורשת "רמי לוי"
בואו באהבה.