לראשונה בבית שמש יתקיים פסטיבל הבירה הראשון בעיר.

הפסטיבל יתקיים בימי חמישי ושישי ה -  29-30/08 

יומיים של חגיגה מתובלת במוסיקה משובחת, בירות איכותיות ממבשלות האזור, בירות בינלאומיות, ובירות ללא גלוטן וללא אלכוהול!!  

בתוכנית : מוסיקה נעימה R&B, סקסופון, הופעה של  רותם גלנסקי - מתמודדת  הכוכב  של בית שמש ועוד..

הפקת הפסטיבל נערכת בחסות ושיתוף הנהלת "שער העיר"
חנות הבוטיק  "הבית של פיסטוק" ורשת "רמי לוי" 

בואו באהבה.