הנהלת הקניון: "הדבר ארע אתמול, לאחר השעה 19:00, בסיום הפעילות. לפי מצלמות האבטחה אם הילדים לא טרחה להפסיק את שארע ואף התרעמה על אדם שהעיר לה על התנהגותם הפרועה של ילדיה.
אנו פועלים ללא לאות לקיום אירועי תרבות בשעות הפנאי למען הקהילה בבית שמש ומטה יהודה לאורך כל ימות השנה בוודאי בחופשת הקיץ.
מתחם קטנטנים הוקם לפני כמה חודשים לאחר שזיהינו את הצורך הקיים בפעילות לילדים בגילאי 2-5, במתחם החדש הושקעו עשרות אלפי שקלים וחשיבה למען רווחת הילדים וההורים.
אין סיבה הגיונית או אחרת שילדים צעירים יחדרו למתחם יערכו וונדליזם ונזק פיזי וכלכלי זה.
הנהלת המתחם מצפה כי ההורים האחראים יתנצלו ויפנו להנהלת המתחם לתיקון הנזק הנגרם.
אנו מאחלים כי תופעות מעין אלו לא יישנו במתחם ובכלל.
המשך פעילות וקיץ מהנה."