בת 23, עובדת במעבדה ב"אבקו כימיקלים" ולומדת מנהל עסקים.
אוהבת את הזמר עדן חסון ושרה בחצי הגמר את שירו "כפיות".
מעיין על התחרות: ""אני אזכור את החוויה של ההשתתפות, זה מרגש לראות שהעיר שאתה מגיע מימנה שואפת לתת לך במה ולקדם אותך. הרגשתי שקיבלתי אהבה מהקהל וכייף להרגיש אהבה מבית".
אנו מאחלים למעיין הצלחה בגמר ובהמשך הדרך.