דוברות כבאות והצלה תחנה אזורית בית שמש:

14 צוותי כיבוי והצלה מתחנות בית שמש,ירושלים וסיוע ממחוזות סמוכים, מרכזים מאמץ כדי לבלום את האש סמוך לקיבוץ נחשון.

בשלב זה, האש מתקרבת במהירות אל עבר בתי הקיבוץ ובמידת הצורך, יתבצע פינוי של קו הבתים הסמוך לחזית האש. 

בנוסף, שישה מטוסי כיבוי מטייסת הכבאות ״אלעד״ מסייעים ללוחמי האש שנאבקים בלהבות בקרקע.

עם התפשטות השריפה, נשלחו הודעות למאות תושבי נחשון ובקוע

ההודעה קוראת לתושבים לעקוב אחר העידכונים בנוגע להתפשטות השריפה והאפשרות שהישוב או חלקו- יפונה.

ההודעה שנשלחה לתושבי הישובים במועצה אזורית מטה יהודה : "תושבים יקרים, 
בשעה האחרונה מתרחשת שריפה בין קיבוץ נחשון לבקוע על כביש 3.
בהתאם להנחיית כוחות הביטחון יש להיות בכוננות לפינוי.
אנו בקשר הדוק עם גורמי הביטחון, וקוראים לכם לעקוב אחר העדכונים. 
לבירורים אנא חייגו למוקד המועצה 8108* או לכוחות הביטחון.
בברכה, ראש המועצה ניב ויזל וצוות החירום".

 

תמונה- דובר כיבוי אש והצלה.