לידיעת התושבים, במהלך החודש יחולו שינויים בשעות קבלת הקהל במשרדי מי שמש, עקב יציאת עובדים לחופשת הקיץ.
מוקד השירות הטלפוני ימשיך לפעול 24 שעות ביממה.