הערב בין השעות 18:00 - 23:00 תתקיים התרמת דם בררמ"ש ג' ברחוב ישעיה הנביא.
גיל התורמים צריך להיות מגיל 18 ומגיל 17 עם חתימת הורים. יש להצטייד בתעודה מזהה
בואו לתרום ולהציל חיים.
בואו לתרום דם ולהיות שותפים להצלת חיים
פורסם בתאריך: 25/06/2026 02:46
הערב בין השעות 18:00 - 23:00 תתקיים התרמת דם בררמ"ש ג' ברחוב ישעיה הנביא.
גיל התורמים צריך להיות מגיל 18 ומגיל 17 עם חתימת הורים. יש להצטייד בתעודה מזהה
בואו לתרום ולהציל חיים.