ושוב, מה קורה עם  עדכון שוטף באתר העירייה? נמשיך לנדנד, כי זו אחת הרעות החולות בשלטון  אבוטבול שזכתה לביטוי מצויין במד שקיפות המידע  לעיריית בית שמש. בית שמש דורגה במקום נמוך מאוד,  40 מתוך 46 רשויות שנמדדו.  ומתברר שגם בימי שלטון בלוך המרובה פקידות עדיין לא מצליח המינהל התקין להתגבר על התופעה.  הפרוטוקול האחרון שמופיע בשקיפות המידע באתר העירייה הוא לישיבה מחודש מאי (!!!), מאז התקיימה ישיבה סוערת אחת בחודש יוני, ועוד אחת  רגועה יחסית בחודש יולי,  ובלי הפתעה כלל גם שני הפרוטוקולים (יוני ויולי) האלה אינם.

השבוע עלה צורך בבירור לגבי צו ארנונה לשנת 2019. אין טוב מאשר ללכת לכתוב באופן רשמי באתר העירייה. ובכן מאכזב, הפרוטוקול לישיבה המבוקשת (ינואר 2019)  איננו.  בשיחה עם גזבר העירייה  טען זה כי  צו ארנונה לשנת 2019 אושר במליאה בחודש ינואר. עובדה נכונה לכשעצמה, אלא  שהפרוטוקול של אותה ישיבה מיוחדת מן המניין  נפקד ברצף רישום השוטף של הפרוטוקולים. זה רק מקרה?

נראה מוזר, במיוחד לאור העובדה שגם בשנת 2017 לא הופיע פרוטוקול מליאה המאשר את צו הארנונה. בחודש ינואר 2018 דיווחתי על  הסיפור: " באתר עיריית בית שמש, אמור וחובה על פרוטוקול  שיופיע. להפתעת הכותב אין באתר פרוטוקול כזה. לאן נעלם? יש 11 ישיבות מן המניין, הפרוטוקול הזה שהיה כנראה סיכום ישיבה מיוחדת שלא מן המניין איננו. מה קרה עם הפרוטוקול?" היועץ המשפטי  לעירייה (אותו יועץ גם היום) התנצל: ""הייתה תקלה בהעלאת הפרוטוקול, ביקשתי לתקן".  בתקווה שתוקן, לא בדקנו.

הנה עתה מתברר כי גם פרוטוקול ישיבה מן המניין המאשר את צו הארנונה לשנת 2019 אינו קיים במאגר הפרוטוקולים.

האם יואיל מי מפקידי העירייה  לדאוג לעדכן את אתר העירייה?  אגב נציין שבעניין זה  יש התכתבויות  תדירות בין שני גורמים בעירייה, להקפיד על  שקיפות מידע.