היום ב20:00 במתנ"ס פסגות השבע חצי הגמר הראשון של הכוכב של בית שמש.
9 מתמודדים, רק שלושה ימשיכו איתנו לגמר.
הכניסה חופשית, הציבור הרחב מוזמן!