ראש העיר- דר' עליזה בלוך: 

"בעיניי זה תמרור אזהרה לחברה הישראלית, על מאבקי תרבות בין פלגים שונים שנגמרו בחורבן.
אני חושבת שהיום כל אחד צריך לשאול את עצמו האם אנחנו מסוגלים לעצור וללמוד, לנהל דיאלוג ולחיות ביחד.
שנצליח לעשות את חשבון הנפש ולהפוך את יום האבל ליום טוב".