"קיימנו היום סיור בהיכל התרבות שבנייתו הולכת ומתקדמת. אני שמחה שלבית שמש יהיה בקרוב מרכז תרבותי חדש ויפה, כפי שמגיע לכולנו. ותודה לחבר מועצת העיר שלום אדרי על ההובלה והליווי.
תתכוננו, בקרוב מתחילים במכירת המינויים להיכל התרבות החדש של בית שמש!"
דר' עליזה בלוך, ראש העיר, הודתה למר שלום אדרי יו"ר הליכוד בעיר, על ליווי תהליך הבנייה והתכנון והיא מכריזה: "בקרוב יהיה לנו היכל תרבות בעיר"
פורסם בתאריך: 25/06/2026 00:36
"קיימנו היום סיור בהיכל התרבות שבנייתו הולכת ומתקדמת. אני שמחה שלבית שמש יהיה בקרוב מרכז תרבותי חדש ויפה, כפי שמגיע לכולנו. ותודה לחבר מועצת העיר שלום אדרי על ההובלה והליווי.
תתכוננו, בקרוב מתחילים במכירת המינויים להיכל התרבות החדש של בית שמש!"