"אני שמחה לבשר שהוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה השבוע הקמת 153 יחידות דיור – חלקן צמודות קרקע וחלקן דירות מגורים – בשכונה היוקרתית החדשה נווה שמיר, שיהיו מיועדות למשרתי קבע ולאנשי כוחות הביטחון.
זוהי בשורה ענקית לעיר בית שמש, הבעת אמון בהתפתחות העיר ושלב נוסף ביכולת שלנו לבנות כאן עתיד לדור הצעיר. בשכונת נווה שמיר, הנמצאת בתהליכי בנייה, יהיו קאנטרי, בתי ספר מעולים, גינות ציבוריות ומבני ציבור איכותיים והיא תיבנה בסטנדרטים גבוהים ומתקדמים. אני מודה לצה"ל, למשרד הבינוי והשיכון ולרשות מקרקעי ישראל על שיתוף הפעולה המוצלח. אני מזמינה את אנשי כוחות הביטחון לבוא ולהיות שותפים אתנו בעיר המתפתחת והאטרקטיבית שלנו!
קרדיט תמונות: CPM