חמישה עשר צוותי כיבוי והצלה מתחנות בית שמש,ירושלים ובסיוע חוצה מחוזות בפיקוד מפקד תחנת בית שמש טפסר משנה ראובן יצחק מרכזים מאמץ בפעולות הכיבוי האינטנסיביות על מנת לבלום את האש ולעצור את התפשטות הלהבות לעבר היישוב בית מאיר.
נכון לעכשיו קו הבתים הראשון של היישוב בית מאיר פונה מתושביו בעקבות העשן הסמיך שפוקד את האיזור.
דיווח נוסף בהמשך במידת הצורך
ליחי בן לולו דובר תחנה איזורית בית שמש