עשרה צוותי כיבוי והצלה מתחנות בית שמש וירושלים פועלים כעת בשריפת יער שמתפשטת ביער כרמילה סמוך ליישוב בית מאיר.
לוחמי האש נאבקים בלהבות על מנת לבלום את האש ולמנוע את התפשטות השריפה.
דיווח נוסף בהמשך במידת הצורך.
ליחי בן לולו דובר תחנה איזורית בית שמש
צילום כיבוי והצלה