מועצת העיר, אישרה היום במליאה
הקמת כיכר על שם נתן וימית ז'ורנו ז"ל עורכי דין מהעיר, אב ובת שנרצחו לפני מספר שנים במשרדם בעיר ירושלים.
הכיכר תוקם בשדרות בן זאב - רזיאל.
יהי זכרם ברוך
חנה ז'ורנו אחותו של נתן ז"ל ודודתה של ימית ז"ל
בתגובה להחלטה היום :
"גם אם באיחור הצדק אכן נעשה .. בדמעות וכאב אומרת לכם יקיריי מזל טוב ובשעה טובה תונצחו בעיר שכה אהבתם גדלתם וחונכתם .. "כיכר הצדק" לזכרכם הקדושים שלנו יזכיר לכולם כי הצדק נעשה ושום רוצח לא יוכל למחוק אותכם מליבנו אכן לא נסלח ולא נשכח .. אך גם נלמד 0 סובלנות לאלימות .. נקיים בעזרת ה' טקס ההנצחה ברוב פאר והדר כפי שמגיע לכם ולמי ומה שהייתם בחייכם גם במותכם נחליף הדמעות במעט שמחה בליבנו ונחמה גדולה למשפחתנו המורחבת. אנו מודים לראש העיר ד"ר עליזה בלוך וכל חברי מועצת העיר על כלל הקשת הפוליטית על הצבעה פה אחד בהמון כבוד ואהבה !!"