תושבי שכונת "רמת לחי" שלחו למערכת שמשנט
שני סירטוני וידאו ובהם הם מלינים כי לפני כחודשיים ימים, פנו לעירייה בבקשה להגיע לשכונה, לנקות אותה ולנכש את העשבים השוטים שמהוים מוקד לבעלי חיים ומכרסמים ועד עתה לא נעשה דבר. התושבים זועמים ומבקשים שיגיעו מהעירייה לטפל באזור בהקדם.
מדוברת העירייה נמסר בתגובה :
לפני כחודש וחצי נפגשנו עם תושבי האזור וביחד עם הממונה על שיקום השכונות, גלי. הם העלו בפנינו בקשות לסיוע ואנחנו טיפלנו מיידית גם במקומות ציבוריים וגם במקומות פרטיים. ככל הנראה מה שצולם בתמונות , זה אזור פרטי שנמצא באחריות הבניין ולא העירייה"
מכל מקום, נמסר מהעירייה כי הנושא הועבר לבדיקה וטיפול.