עוד  בטרם יבש הדיו על הבשורה הגדולה של ראש העיר וחבריה גולדברג ואדרי, הרבנים קופשיץ  וגולדשטיין מוציאים מכתב  תמיכה לרוכשים בנווה שמיר. "הננו בזה לחזק את ידי הציבור החשוב והגדול של בני תורה החרדים לדבר  ה' שרוצים לחנך את משפחתם בדרך התורה  בשכונת רמת בית שמש ה". אפילו לא קוראים לשכונה בשמה, שכונת נווה שמיר.  

הרבנים קופשיץ וגולדשטיין כותבים במכתב קצר בין כמה שורות עוד: "בודאי שמגיע לכם כל הזכויות כולל בתי משמדרשות ובתי כנסיות ומוסדות חינוך,  וזה חילול השם לבקש מהמשפחות  היקרות לעזוב  את מקומם,  אשר זכו בהם כדין.  בגלל שלא יראו לדבר ה'.  ונזכה בס"ד  לשמוע קול תורה וקול  תינוקות של  בית רבן  בשכונת רמת בית שמש ה.  כשאיפתם הטהורה של  הרוכשים היקרים".

 ואנו קוראים לכל כתבי העת  שלא לפרסם ח"ו  בקשה לעזוב  את מקומם  שרכשו כדין  אלא להיפך  לסייע לחזק ולעובדם לבנות בתיהם מקדש מעט  ונזכה לבנין הבית  הגדול בב"א".

המכתב  הזה מחזק את הרוכשים לא להיענות לניסיון  העברת זכיות- הצרחה  שמנסים בעירייה לגלגל  באמצעות אותו רעיון שהונח לפני משרד המשפטים.