"יחד עם ועד שכונת בר אילן והמרכז הקהילתי פסגות השבע, קיימנו היום הפנינג במגרש בית הספר לוין. לכבוד ההפנינג ארגן המתנ"ס מתנפחים, תחנות משחק לילדים ואת כוכבת הילדים רוני. ההפנינג מטעם המתנ"ס מתקיים במהלך החופש בכל יום שני ורביעי.
בקרוב נקיים בשכונת בר אילן שולחנות עגולים לקידום נושאים החשובים לתושבים ולנו כעירייה. אנחנו עסוקים בהפיכת השכונות שלנו לשכונות יפות ומטופחות יותר, ואני רואה בשכונת בר אילן שכונת דגל בליבה של העיר הוותיקה בה אפשר וצריך לבנות יחד עם התושבים שכונה שכל תושביה יהיו גאים לגור בה. אני גאה להיות השליחה שלכם כדי להפוך את העיר למקום טוב יותר.
תודתי לסגני הממונה על החברה למתנ"סים משה שטרית, שהוא רוח חיה בפעילויות אלה, ולמנהל המרכז הקהילתי פסגות השבע מימון בן חמו, שעושים לילות כימים כדי להביא עוד ועוד פעילויות לכלל תושבי העיר, וכן תודה גדולה לכלל השותפים והמארגנים".
צילום- דוברות העירייה