במפגש, נציגי הקהילה מעוניינים לנהל שיח עינייני בדבר זכויותהם של חברי הקהילה- בארץ בכלל ובעיר בפרט. הנציגים מדגישים כי אין בכוונתם לעורר פרובוקציות כגון : הופעה בשטח בערום וכיוצא בזה, והם מביעים תקווה לסובלנות סבלנות הדדית בעיר.
בתאריך 25/7 , בפארק הגפן בשעה 18:30 יתקיים מפגש שמארגנת קהילת הלהט"בים בעיר
פורסם בתאריך: 24/06/2026 17:35
במפגש, נציגי הקהילה מעוניינים לנהל שיח עינייני בדבר זכויותהם של חברי הקהילה- בארץ בכלל ובעיר בפרט. הנציגים מדגישים כי אין בכוונתם לעורר פרובוקציות כגון : הופעה בשטח בערום וכיוצא בזה, והם מביעים תקווה לסובלנות סבלנות הדדית בעיר.