דוברות כבאות והצלה לישראל-מחוז י-ם:

המשך דיווח משריפת החורש והיער בסמוך לישוב מבוא-ביתר:

מפקד כבאות והצלה תחנה אזורית בית שמש טפסר משנה ראובן יצחק המפקד על הכוחות בשטח, מדווח כי לוחמי האש השיגו שליטה בשריפה ומנעו את התפשטות האש לעבר בתי הישוב מבוא ביתר.

צוותי כבאות והצלה לישראל מתחנת בית שמש ישארו גם בשעות הקרובות בשטח השריפה בכדי לבצע כיבוי סופי של מוקדי הבעירה

אודי גל-דובר כב"ה מחוז י-ם

צילום  באדיבות :  גדעון גולדנברג. תושב היישוב, חבר כיתת הכוננות וצוות חירום יישובי