*ליאור אמויאל, מהמועצה האזורית מטה יהודה שלוקח חלק בפינוי מספר*:"כרגע מטה יהודה נקלטה לפינוי למושב גבעת ישיעהו. המועצה קיבלה את התושבים בכיבוד קל ושתיה קרה, ודאגה למקום ממוזג. נקלטו עד כה כ-100 תושבים, ואנו נערכים לפינוי מושב נוסף, רוגלית. התושבים רגועים וסומכים על כוחות הביטחון והמועצה."