*דוברות כבאות והצלה לישראל-מחוז י-ם:*
עשרה צוותי כיבוי והצלה מתחנות בית שמש וירושלים, פועלים כעת בשריפת חורש גדולה המתפתחת במהירות בחסות הרוחות הערות המנשבות במקום.
לוחמי האש מרכזים מאמץ לבלום את הלהבות. הצוותים נאבקים בלהבות בניסיון ליצור קו הגנה בין האש והישובים הסמוכים.
צוותי כיבוי נוספים הוזנקו למקום ממחוז דרום וכן מטוסי כיבוי של טייסת הכבאות "אלעד"
מת"ח בית שמש טפסר משנה ראובן יצחק במקום ומפקד על הכוחות.
דיווחים נוספים בהמשך במידת הצורך.
*אודי גל-דובר כב"ה מחוז י-ם*