ביום שלישי -  9/7  התקיים מפגש ובו נכחו: ראש העיר עליזה בלוך, סגנית ראש העיר הגברת רינה הולנדר וממונה תנועות הנוער הדתיות - ניסים בריח עם מזכ"ל בני עקיבא -  יאיר שחל, ועם הנהלת המחוז.

בפגישה דנו הנוכחים במצב סניפי התנועה בעיר, וכן באפשרויות של שיתופי פעולה נוספים בין העיר לבין תנועת בני עקיבא, כגון: ייסוד קהילת צעירים ועוד. ניסים בריח סקר בפניהם את מצב הסניפים  ואת הצרכים השונים של כל סניף בעיר, ונקבע שתהייה המשך הדברות כדי להעצים את פעילות התנועה בעיר.

צילום תמונה: לשכת ראש העיר