כ-49 תלמידי כיתות ג׳-ו׳ מבית ספר עוזיאל בעיר השתתפו בפרוייקט המציג תמונת ענק של העיר בית שמש אשר נמצא לתצוגה בכניסה לבניין העירייה.
התלמידים צבעו תמונות של העיר בית שמש וחיברו אותן לתמונה אחת גדולה שמתארת את החיים בעיר.
שולמית סולטן המורה לאומנות בבית ספר עוזיאל שיזמה את הפרויקט: ״אני גאה להציג את העבודות של תלמידיי בכניסה לבניין העיריה. לקחנו תמונות מההווי של בית שמש, העברנו למחשב והפכנו לציור אחד גדול. כל תלמיד קיבל ריבוע וצבע את החלק שלו לפי ראות עיניו. לאחר מכן הדבקנו פסיפס זכוכית״.
התמונה המרהיבה מוצגת בימים אלו בכניסה לבניין העירייה, מוזמנים לבוא לראות!