לאחר הבטחות רבות כי הספורט בבית שמש עוד ישתפר.
הגיע הרגע של בני הנוער בבית שמש להרים את הרמה ולהתחיל לממש את כישרונותיהם וחלומם על מגרש כדורגל מקצועי.
לאחרונה נפתח מגרש הכדורגל החדש עם מיטב השכלולים האפשריים, וכעת הגיע הרגע לפתוח גם את השער לליגה של הגדולים.
עירוני בית שמש בשיתוף משה שטרית סגן ומ"מ ראש העיר מציגים:
פתיחת ההרשמה למבחנים לעונה החדשה של קבוצות הליגה בעירוני בית שמש,
ימי רישום יערכו במגרש העירוני בבית שמש בתאריך 1-2 ליולי בשעות 18:00-20:00
קבוצות הליגה מחולקות ל-4 קבוצות:
ילדים א' 2007-2006
נערים ג' שנתון 2005
נערים ב' שנתון 2004
נוער שנתון 2001-2002-2003
יו"ר עירוני בית שמש, רפי טוביאנה: " חשוב לי להבהיר להורים, זה לא עוד חוג לילדים זו היא ליגה ארצית, הילדים יקבלו כרטיסי שחקנים של התאחדות שחקני הכדורגל, יהיו מבחנים ולא כל ילד יכול להתקבל.
חיכינו 9 שנים לרגע שיהיה מגרש מקצועי, אני נרגש וכמוני גם כל הצוות להמשיך לאמן את דור העתיד של הכדורגל בבית שמש ולהביא מקצועיות אמיתית בקבוצות הליגה תוך שיתוף פעולה מלא עם משה שטרית, דבר כזה לא היה כבר הרבה מאוד שנים בבית שמש ואני מקווה להחזיר עטרה ליושנה וכמו שכאשר אני הייתי ילד הייתי יכול לבוא לאצטדיון ולראות משחקים"
**לפרטים נוספים והרשמה:
יו"ר רפי טוביאנה 054-6899807, עמי כהן 050-5665000, אבי סקורי- 050-4408107
