אתמול בערב התקיימה מסיבת סיום האקדמיה לכדורגל "כל אחד יכול" ע"ש שמעון קינן 2018-2019.
אופיר עזו, מנהל האקדמיה לכדורגל כתב היום בפייסבוק פוסט מרגש על מפעל חייו:
"תודה לה' על הזכות לעסוק בתחום שאני כל כך אוהב!!
שנת הפעילות הייתה מלאה בהרבה מאוד אהבה, השראה, שמחה אמיתית, למידה, מקצועיות וסיפוק אישי וקהילתי.
הערכים שמניעים אותי הם חלק ניכר מהאקדמיה: כבוד האדם, סבלנות, קבלת האחר, שאפתנות והתמדה.
אני גאה בילדי האקדמיה!! עברנו שנה משמעותית אשר הניבה הצלחות לכל אחד ואחת הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית.
להורי האקדמיה תודה על האהבה הענקית, שיתוף פעולה ביוזמות קהילתיות ובכלל. בעיקר, תודה על האמון שאינו מובן מאליו בכל שנה מחדש.
משפחת קינן היקרה.
תודה על הליווי, התמיכה, המחשבה על הפרטים הקטנים כגדולים.
תודה על חברות אמיתית!!
ד"ר עליזה בלוך ראש העיר ומשה שיטרית סגן רה"ע תודה שכיבדתם אותנו בנוכחותכם.
פוטובלוק - מוכשרים ואלופים! מתנה אישית לכל הילדים.
אורית פרץ - עוגה מושלמת וטעימה במיוחד.
עידן אמור - עיצוב בלונים שהוסיף צבע למסיבה.
עידן תורג'מן "קפה נאמן" מודיעין - שפע של כיבוד בטוב טעם.
מיקי ישראלוף - גרפיקאי מוכשר, מספר 1.
אגף ספורט, אירועים ושפ"ע - תודה על שיתוף הפעולה.
תודה!!! ניפגש בע"ה בספטמבר 2019.
אוהב ומעריך ❤
אופיר עזו"