ראש העיר, עליזה בלוך והצוותים המקצועיים קיימו הבוקר לסיור מקצועי בבריכה העירונית בשכונה הותיקה ונפגשו עם היזם, שמואל חזן.
חזן סקר את ההתקדמות בבניית הבריכה ובפיתוח שלה אשר צפויה להיפתח באפריל 2020 והסביר: ״הכניסה הראשית למתחם תהיה מגן יצחק. שם יהיו שתי כניסות- כניסה לחניון ושביל לרוכבי האופניים או חניה בחלק העילי של הבריכה. צפויים להיות בתי קפה ואנחנו אף במגעים להפעיל חדר כושר במתחם. כל המפלס יהיה צפוי להיות נגיש לנכים״. חזן אף הסביר: ״יצקנו את הבריכה ואנחנו עובדים בפיתוח. לאחר שנסיים את מבנה הבריכה, נשמיש את מגרשי הטניס״.
ראש העיר, עליזה בלוך בירכה ואמרה: ״הבטחנו לתושבים בשכונה הוותיקה בריכה ואנחנו נדאג שתהיה להם כזו עוד לפני הקיץ הבא. אני מברכת על ההתקדמות בבנייה ובפיתוח של הבריכה״.