לא קל להיות נבחר ציבור,  שימו לב לעומס הצפוי לחברי מועצת העיר שלנו ביום רביעי. המרתון יתחיל חצי שעה לפני השעה 18:00, כאשר הנהלת מועצת העיר  תתכנס להשלים דיוניה באישור צו הארנונה שלא אושר  בישיבה ביום ראשון.  מיד בסיום  הישיבה הקצרה הזו,  (תלוי גם באווירה וברוח ההסכם שיגיעו אליו החברים בהנהלת העירייה) תתכנס מליאה מן המנין מס' 5. על סדר יומה של המליאה אישור ת"ברים ואישור  תוספת כוח אדם.  בהמשך הישיבה יעלו תב"רי מפעל הפיס לבניית מוסדות , תברים לתשתיות, כבישים, בית ההנדסה ותכנון בית עירייה.

בסיום ישיבה זו תתכנס ישיבת מליאה נוספת, נפרדת לאישור צו ארנונה לשנת 2020.  הצו מעורר עניין לראשונה זה זמן רב עקב דרישתו הבלתי מתפשרת של יו"ר סיעת הליכוד שלום אדרי  לפתוח את סיווגי המדידה מחדש.

כאמור הישיבות יתחילו בשעה 17:30, ואם הכול ילך כשורה, ללא ויכוחים  א עימותים (צפויים כאלה) הרי שהשיבה האחרונה, ישיבת התכנון תתקיים רק אחרי השעה  20:00. בכל מקרה  הזימון לכינוסים קובע במפורש כ הישיבות תתנהלנה זו אחר זו מיד בסיומה של כלישיבה.