לוחמי האש מתחנות בית שמש, בסיוע יחידות החומ"ס והניטור של כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים,
בשיתוף פעולה עם מהנדסי המפעל בו קרתה הדליפה, הצליחו להשתלט ולסגור את דליפת גז האמוניה, לדלל אותו ובכך למנוע דליפה גדולה ומסוכנת של הגז בכל אזור התעשייה ובסביבה.
בנוסף, לאחר פיקוח מקיף של מהנדסי יחידת הניטור וקציני הערכת סיכונים, של כבאות והצלה לישראל ודגימת הממצאים מהמפעל,
נמסר כי בשלב זה, אין עוד סיכון והאירוע בשליטה מלאה!
לפיכך ובהתאם לזאת ניתן לחזור לשגרה מלאה במפעלים הסמוכים לאזור הדליפה.
באדיבות כבאות והצלה