השבוע בצאת חטיבות הביניים והתיכונים לחופשת קיץ הגדול שלום אדרי, יו"ר סיעת הליכוד, ממונה העיר הוותיקה ועיר ללא אלימות מברך את תלמידי בית שמש לחופשה נעימה:
"אני מברך את אלפי תלמידי בתי הספר שיוצאים היום לחופשת
ומאחל לכם חופשת קיץ מהנה ונעימה ועם זאת, חשוב כי תדעו לשמור על עצמכם - היו זהירים בכל המקומות בהם תשהו, אל תקחו סיכונים, היו צמודים וממושמעים להנחיות ההורים ובכלל.
מאחל כי תדעו ליהנות בחופשת הקיץ באופן מיטבי וזהיר."
חופשה נעימה ובטוחה!