השבוע בצאת חטיבות הביניים והתיכונים לחופשת קיץ הגדול שלום אדרי, יו"ר סיעת הליכוד, ממונה העיר הוותיקה ועיר ללא אלימות מברך את תלמידי בית שמש  לחופשה נעימה:

"אני מברך את אלפי תלמידי בתי הספר שיוצאים היום לחופשת
ומאחל לכם חופשת קיץ מהנה ונעימה ועם זאת, חשוב כי תדעו לשמור על עצמכם - היו זהירים  בכל המקומות בהם תשהו, אל תקחו סיכונים, היו צמודים וממושמעים להנחיות ההורים ובכלל.

מאחל כי תדעו ליהנות בחופשת הקיץ באופן מיטבי וזהיר."

חופשה נעימה ובטוחה!