ביום שלישי השבוע התקיימו בחירות לראשות לשכת עורכי הדין.
בין כל המינויים נבחרה עו״ד רומי קנבל (49), תושבת טל שחר, נשואה+3, ליו"ר מחוז מרכז לשכת עורכי הדין לצד אבי חימי שנבחר ליו"ר הלשכה הארצי.
ועדת הבחירות המרכזית של לשכת עורכי הדין מסרה כי 18,509 עורכי דין הצביעו בבחירות. 70% מתוכם הצביעו ברוב מוחץ לקנבל.
עו"ד רומי קנבל בעלת משרד עורכי דין מוביל בתחום דיני המשפחה והירושה, בוגרת תואר ראשון במשפטים (UEA) בהצטיינות יתרה, תואר שני במשפטים מאוניברסיטת תל אביב והשלמות למאסטר מהאוניברסיטה העברית.
רומי נמנית על סגל ההוראה בפקולטה למשפטים במרכז האקדמי פרס, מכהנת כיו"ר ועדת ירושה ויו"ר ועדת הקשר בית הפרקליט, חברה פעילה בפורום משפחה של הועד המרכזי של לשכת עורכי הדין ובצוות השתלמויות של פורום משפחה.
שירתה כקצינת ת״ש ובהמשך כמפקדת קורס קצינות ת״ש, שימשה כמנהלת לשכתו של האלוף דני יתום בתפקידו כראש אגף התכנון בתקופת מלחמת המפרץ ובתפקידו כאלוף פיקוד מרכז בימי האינתיפדה השניה.
החזון של קנבל למחוז המרכז, מרוכזות ב 5 נקודות חשובות:
עליהן תשים את הדגש בכדי להפוך את המחוז החולש על השטח הגיאוגרפי הגדול ביותר לגוף אחד, מקצועי, טכנולוגי ומתקדם, קרוב, ומשפחתי.
מחוז שיהיה עצמאי, תוסס, נגיש, דיגיטלי, כזה המחבר, מגדרה ועד חדרה.
יציאתה לדרך הציבורית קרתה מהנקודה בה זיהתה את הצורך ועלה בה רצון לעשות ולהשפיע למען חברייה עורכי הדין.
רומי קנבל : "עשינו זאת! השינוי מתחיל היום. והכל בזכותכם.
אני רוצה להודות לאלפי עורכות ועורכי הדין אשר נתנו בי את אמונם ואת קולם והשכילו להבין כי למחוז מרכז מגיע עתיד טוב יותר, נכון יותר ומתקדם יותר.
זהו אינו זמן לנוח על זרי הדפנה - קיבלתי מכם את המנדט ואני מתחילה את העשייה כבר עכשיו.
תודה!
שלכם
רומי קנבל"

לאתר שלה לחצו כאן