צור הדסה הוא יישוב קהילתי ליד ירושלים, הנוסד ב-1960 כמרכז שירותים למושבים באזור: מבוא ביתר, מטע, בר גיורא, ונס הרים.
היישוב נקרא על שם הסתדרות הנשים הציוניות באמריקה "הדסה" ושייך למועצה אזורית מטה יהודה.
במהלך השנים האחרונות התפתח היישוב ואוכלוסייתו מונה כ-10,000 תושבים. כיום הוא היישוב הרביעי בגודלו בפרוזדור ירושלים אחרי ירושלים בעצמה.
ביישוב ישנם 3 בתי ספר יסודיים: שני בתי ספר ממלכתיים, בית ספר ממלכתי דתי, 14 גני ילדים, חוות סוסים, מרפאה,שני מרכזים מסחריים ומרכז למוזיקה.
הבוקר (18.6) נבחרה ביישוב המנכ"לית החדשה, לירז ארז (43 ) נשואה+4 ומזכירת היישוב לשעבר.
המכרז למינוי מנכ"ל לוועד המקומי ביישוב צור הדסה זכה לעניין רב, בעוד ו-28 איש הגישו את מועמדותם לתפקיד.
בחודשים האחרונים עברו המועמדים מספר מבחני סינון לתפקיד,
לאחר שלב הסינון הראשוני התקיים שלב הראיונות האישיים, שבסופו נותרו שלושה מועמדים.
ארז, פרשה מתפקידה כמזכירת היישוב בחודש פברואר האחרון לאחר שבע שנים בתפקיד .
ארז נכנסה לתפקידה בשנת 2012 כעוזרת יו”ר הוועד המקומי לשעבר, בני גרניט, והתקדמה לתפקיד מזכירת היישוב, ואף זכתה להערכה רבה גם ממחליפו, שלומי מגנזי.
השנים שבהן שירתה בוועד היישוב לא היו פשוטות כיוון שצור הדסה גדלה בשנים הללו באופן ניכר, תקציב הוועד שילש את עצמו (מ-5.5 מיליון שקל ל-16.1 מיליון), הקמת שכונת הסנסן איתגרה את הוועד המקומי באופן יוצא דופן והצרכים של תושבי היישוב גדלו מאוד ולמרות זאת הצליחה בתפקידה .
שכרה של ארז יעמוד על כ-24 אלף שקל ברוטו (כולל שווי שימוש ברכב). השכר ימומן על ידי תקציב מיוחד המועבר למטה יהודה ממשרד הפנים, ובכך ייקל באופן משמעותי על תקציב הוועד המקומי ביישוב.
לירז ארז: " לנהל את צור הדסה זו תחושה של שליחות מבחינתי. הישוב עומד בפני אתגרים רבים ועבודה רבה לפנינו. יש ציפייה גדולה לקראת עתיד הישוב במתכונתו הקיימת ובהרחבה הצפויה. אני חדורת מוטיבציה לקראת התפקיד והעשייה."