בסופ"ש האחרון (15.6) במהלך פעילות אכיפה ממוקדת נגד עבירות מסכנות חיים של שוטרי אגף התנועה, וביניהן עבירות שכרות/סמים, מהירות וביריונות בכביש.
בכביש 1 באזור מחלף שורש הפעיל שוטר אגף התנועה את מכשיר מד מהירות לייזר (ממל"ז), במטרה לאתר נהגים הנוסעים במהירות מופרזת.
כאשר סמוך לחצות נקלט במכשירו רכב פרטי הנע במהירות 162 קמ"ש בעוד בכביש בו נסע מותרת הנסיעה 90 קמ"ש בלבד.
השוטר החל מיד בניסיון לעצור את הרכב תוך שהוא מסמן לנהג לעצור, אולם הנוסע הגיב בכיבוי אורות הרכב והמשיך בנסיעה מהירה ופרועה כשהוא מנסה להימלט מהשוטר ואינו נשמע להוראות.
במהלך המרדף אחרי הנהג לכיוון כביש 20 תוך כדי שהוא מסכן את משתמשי הדרך, עלה על מחלף וולפסון נכנס לנתיב הנגדי והתנגש ברכב פרטי שחצה את הצומת.
השוטרים מיד ניגשו לעבר הרכבים והבחינו כי אף אחד לא נפגע ולכלי הרכב נגרם נזק בלבד, ברכב הנמלט נכחו נהג ושלושה נוסעים, כל יושבי הרכב נתפסו ועוכבו לחקירה.
במהלך החיפוש ברכב נמצא חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה. כאמור בתום החקירה הנוסעים שוחררו והנהג תושב אבו גוש בן 28 נעצר בגין, סיכון בנתיב תעבורה, תאונת דרכים, חשד להחזקת סמים, ועבירות מהירות. וכן רישיון הנהיגה נפסל ל-60 ימים.
מחר הוא יובא בפני בימ"ש לדון בעינינו. באשר לרכב, הושבת למשך 60 ימים במגרש האחסנה של המשטרה.

קרדיט תמונות: דוברות המשטרה