מה עושות חברות הכנסת בימי ההמתנה הבאים לקראת הכרזת תוצאות הבחירות לכנסת ה-22?
אחת מהן, זו שלנו מבית שמש, ח"כ עומר ינקילביץ כחול לבן תפסנו בעוד פעולה התנדבותית חשובה, הפעם היא הגיעה לשדות וכרמים להיות עם בנות מתנדבות פעילות לקטוף ולזמור פירות למען העברתם לנזקקים ונצרכים שונים. ארגון לקט ישראל-ארגון הצלת המזון הזמין וליווה את חה״כ ינקלביץ במפגש עם הבנות וכמובן בפעלות בשדות.
"הבנות לא ויתרו עד שהעץ נותר ללא פרי... ו...אז עברו להן לעץ הבא" מספרת בהתרגשות ח"כ ינקילביץ.
"אני מתרגשת לראותן לומדות כיצד אזרחי ישראל נרתמים כולם, באחדות ובאכפתיות, לבוא ביום אסרו חג ללקט ולקטוף פירות שיועברו באהבה למי שזקוק.
זהו מודל מבורך לאקלים ציבורי אחר, בו מתגלים אזרחי ישראל בתפארתם, באהבתם ובאחדותם. שיח אכפתי בו שותפים כולם - ימין ושמאל, דתיים וחילונים, צברים ובני עולים - ביחד למען הכלל.". אשרי העם שככה לו, ואשרינו שזכינו בחברת כנסת שיודעת להעריך פעילות התנדבותית למען....
"מרגש ומעצים, בעזרת השם שנזכה לסייע ולתרום תמיד." מסכמת חברת הכנסת הטריה.