ברוכים הבאים לבית שמש!
היום, שני, ראש העיר, עליזה בלוך וסגנה, משה שטרית נפגשו היום עם איתן ואילנה טייב אשר עשו השבוע עליה מפריז שבצרפת לארץ ובחרו לגור בבית שמש. הזוג טייב הם הראשונים מתוך 12 משפחות שצפויות לעשות עליה בקיץ הקרוב.
משפחת שמשנט מאחלים לכם הסתגלות קלילה ונעימה ובטוחים כי תהנו בעיר המיוחדת שלנו!