לאחרונה רצה הודעה בקבוצות הווטצאפ השונות, על חסימת כביש 38 כאשר התאריכים בהודעה משתנים,
בדקנו בשבילכם ממקור מוסמך, אלו התאריכים הרישימיים:
מתי ואיפה
בעקבות עבודות בכביש מהתאריך 10.6 עד 13.6 תחסם היציאה לכביש 38, לנוסעים לכיוון ירושלים, כל לילה מחצות עד 05.00 בבוקר.
בין השעות הנ"ל תיסגר לתנועה רמת היציאה מכביש 1 לבאים מכיוון מערב למזרח אל כביש 38 לכיוון דרום במחלף שער הגיא.
הסדרי התנועה הזמניים
- לבאים מכיוון מזרח/ ירושלים בכביש 1 תתאפשר היציאה אל כביש 38 כסדרה.
-לבאים מכיוון מערב/ תל אביב בכביש 1 לא תתאפשר היציאה אל כביש 38, על כן יש להמשיך את הנסיעה בכביש 1, לצאת במחלף שורש, לבצע פרסה ולחזור לכביש 1 לכיוון תל אביב, עד ליציאה לכביש 38.
סעו בדרכים חילופיות !
**נעדכן במידה ויהיו שינויים, עקבו והישארו מעודכנים,