ליאל אדרי וניר ברוך, תלמידים מבית הספר ז'בוטינסקי בבית שמש, זכו אמש במקום הראשון בתחרות המחוזית לתכנות ופיתוח משחקי מחשב חינוכיים. התלמידים עברו את כל שלבי התחרות בהצלחה גדולה וזכו לשבחים רבים מהמארגנים ומאנשי מקצוע. 
ראש עיריית בית שמש, ד"ר עליזה בלוך, בירכה את התלמידים הזוכים ואת הצוות החינוכי של בית הספר. "יש לנו בבית שמש כוחות אדירים ומגוונים, אנחנו נותנים להם את התנאים ללמוד ולהתפתח ואני שמחה מאד לראות את ההצלחות הגדולות של בני ובנות בית שמש", אמרה ד"ר בלוך.