עיריית בית שמש, משרד הבינוי והשיכון וחברת עמידר החדשה ערכו בשבוע שעבר יריד מיצוי זכויות בדיור וזאת לאחר ההצלחה של היריד הקודם שהתקיים בשנה שעברה.
עשרות מתושבי העיר שהשתתפו ביריד, שנערך במתנ"ס זינמן, קיבלו הסבר מפורט אודות: מילוי טפסים, סיוע משפטי בתחום זכויות בדיור, זכויות בתחום הדיור הציבורי, זכויות בתחום פינוי בינוי או בינוי פינוי וכן הרצאה בנושא זכויות "שוכר משכיר" בשוק הפרטי מפי עו"ד אילן אילוק ועוד.
בין הגורמים שהשתתפו ביריד: 'מרכז עוצמה', הסיוע המשפטי, שיקום שכונות במשרד השיכון- מחלקת האכלוס המחוזית, עמידר החדשה, עמותת קהילה, הסיוע המשפטי, מגע"ר, מילג"ם וחברת החשמל.
לצד ההשקעה בתחזוקת הדיור הציבורי ובהגדלת מלאי הדירות ובהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון, פועלת עמידר החדשה באמצעות אגף קשרי קהילה להעצמת קהילת דיירי הדיור הציבורי.