הקיץ כבר כאן והחופש הגדול מתקרב בצעדי ענק,
מחפשים היכן להשים את הילדים?
כי פתיחת ההרשמה לקייטנות יולי בגני הילדים כבר החלה.
בשיתוף פעולה בין העירייה, המרכזים הקהילתיים ומשרד הפריפריה הצליחה העירייה לסבסד משמעותית את עלויות הגנים כשלראשונה מעמידים קייטנה במתכונת של יום מלא (עד 15:45) לכל חודש יולי.
קייטנה כזאת תחסוך להורים ימי חופשה ויציאה בשעות מוקדמות לכל החודש. הטבה משמעותית!
משה שטרית, סגן ומ"מ ראש העיר : "ביציאה לדרך ביקשתי לערב ולשתף את ועד ההורים העירוני, התייעצנו עם ראשי הועד ולקחנו מהם רעיונות חשובים לקראת גיבוש הקייטנה.
תודתי לרשת המרכזים הקהילתיים ולמנכ"ל עמית קדמון, לאגף החינוך בעירייה ולממונה הרב ישעיהו ארנרייך ולועד ההורים בית שמש.
נמשיך לעבוד קשה כדי לתת לילדים שלנו את השירות הטוב ביותר!"
ניתן כבר להירשם באתר, להרשמה לחצו כאן
