כמידי שנה פתח בית הספר, בניהולו של יאיר בלולו את שערי לקהילת משפחות בית הספר לאירוע חגיגי ביותר.
האירוע נפתח בהפעלה לילדים ולהוריהם בתחנות שונות של בית הספר.
החלק החגיגי נפתח עם חנוכת בית המדרש החדש כאשר סגנית ראש העיר, עו"ד רינה הולנד גזרה את הסרט והרב צבי קליין מבית הספר קבע מזוזה ובירך.
לאחר מכן התקיימה הופעה של ישי לפידות במגרש בית הספר שהסתיימה במופע זיקוקים מרהיב. במהלך האירוע הגיעה למקום ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך ובירכה את הנהלת בית הספר, הצוות החינוכי, התלמידים וההורים.