למי שפספס אתמול בערב בערוץ 12 את התכנית של מונית הכסף עם עידו רוזנבלום, הפסיד את הבנות מבית שמש:
תמר דהן, ספיר מימון, חן משה ומעיין גבסי, מבית שמש, עלו ל'מונית הכסף' ואף זכו ב-3000 ש"ח,
תושבות העיר בית שמש עלו המונית וצולמו לתכנית כבר לפניי שנתיים אך הפרק שודר רק אתמול בתשע בערב
לצפייה במפגש המצחיק בין עידו רוזנבלום לבנות המגניבות מבית שמש שיצאו לבלות בעיר הגדולה