כפי שנמסר ממוקד טרם: "אל סניף טרם בית שמש הגיע מטופל מחובר למסורית, ממש כך. מסתבר שבתאונת עבודה המסורית נתקעה עמוק בבוהן ידו. לאחר בדיקה שכללה צילום רנטגן לוודא מה עומק החדירה ורמת הפגיעה, הוא עבר טיפול כירורגי שבמהלכו נשלפה המסורית. מקום הפציעה טופל ונחבש והבחור והמסורית שוחררו לדרכם לא לפני שהבחור הודה מקרב לב לצוות המטפל".
בשורות טובות ובריאות איתנה!