חג השבועות כבר כאן ולקראת חג המים האהוב הנהלת בריכת שריגים החליטה לפתוח את הבריכה גם באיסרו חג, היום(10.6) בין השעות 9:00-19:00.

הבריכה ממוקמת בישוב ליאון בהנהלת עוזי מדיוני והאחראית הגב' יפה גוב ארי אשר מתפעלת את המקום. 

האווירה במקום היא כפרית ובתית כמו גם האטרקציות, משחקי פינג פונג, כדורת, 

במהלך היום לקראת החגיגות יהיו גם מתנפחים לרווחת המשפחות בבריכה.

 

הנהלת הבריכה כבר מצפה לפגוש אתכם!