לאחר הרגעות הרוחות אחרי סוף שבוע תוסס במיוחד בו לוחמי האש עבדו 36 שעות ברציפות. הודה הבוקר, קובי דדון, יו"ר ועד תחנת כבאות והצלה בית שמש לראש המועצה ניב ויזל על התנהלותו במהלך השריפות:
"בוקר טוב חברים ושבוע טוב, עבר עלינו סופ״ש לא פשוט מלא בשריפות מזג אוויר קשה אזרחים שפונו מבתיהם... אני כקצין כיבוי וכתושב מועצה איזורית מטה יהודה נפעמתי לראות את ראש המועצה ״מר ניב ויזל״ שלא עזב את החפק הוא והצוות שלו לאורך כל השריפה... תודה רבה רבה ניב על היחס התמיכה והאנושיות ישר כח"