ראשת העיר בית שמש, הגב' עליזה בלוך פתחה את חגיגות ל"ג בעומר בעיר בהדלקה יחד עם ילדי הגיל הרך במוסדות הרב כץ בעיר הוותיקה
באירוע השתתף גם חבר המועצה הרב שלמה ברילנט ומזכיר המוסדות הרב משה ניימן וכמובן נשות הצוות החינוכי.




ראש העיר עליזה בלוך פותחת את ל"ג בעומר עם הגיל הרך בעיר הוותיקה
פורסם בתאריך: 23/06/2026 23:24
ראשת העיר בית שמש, הגב' עליזה בלוך פתחה את חגיגות ל"ג בעומר בעיר בהדלקה יחד עם ילדי הגיל הרך במוסדות הרב כץ בעיר הוותיקה
באירוע השתתף גם חבר המועצה הרב שלמה ברילנט ומזכיר המוסדות הרב משה ניימן וכמובן נשות הצוות החינוכי.



