במרכז יום למען הקשיש בית שמש נערכה חגיגת ל"ג בעומר והילולת ר' שמעון בר יוחאי.
כמיטב המסורת סעודת על האש עשירה, שירים, ברכות, סיפורים ועוד.
סגן ראש העיר מר משה שטרית כיבד את מייסדי העיר במרכז יום למען הקשיש בית שמש, 

וברך אותם: "העיר הזו זה אתם, אתם הסיבה שאנו כאן יסדתם את הבית הזה, תודה"

שרה אליהו מנהלת המרכז ברכה את הקשישים והמבקרים ואמרה כי "זה הוא יום קדוש ומרגש"
בתקווה לעוד שנים רבות של עשייה ושמחה.
יישר כח לצוות הנהדר שפועל ללא לאות להצלחת ימים אלה.