מי שאמר ויש מי שעושה, בקדנציית אבוטבול הוכרז על מיתוג העיר, עליזה בלוך, בלי רעש ובלי צלצולים, עד כדי כך שחברי הנהלת העיר אפילו לא ידעו על הכוונה הזו. היום זה הופך לעובדה מוגמרת.
"בחודשים האחרונים אנו עובדים יחד על קידום והכנסת רוח חדשה ותנופה לעיר" כותבת ראש העירייה במכתב לחברי ההנהלה. "בית שמש יכולה וצריכה להיות עיר העתיד של מדינת ישראל ולהוביל בחינוך, תעשייה ואיכות חיים לתושבים" עליזה בלוך כותבת לחברי מועצת העיר במכתב מאתמול. יש חברי מועצת עיר שעדיין אפילו לא קיבלו את המכתב בנושא. "על מנת להביא את הרוח הזו לציבור הרחב תושבי העיר ומחוצה לה התחלנו תהליך מיתוג לעיר". נדמה כי לא תמצאו חולק על המילים האלה, כולם יסכימו אופוזיציה כקואליציה, רוצים לשפר את תדמיתה של העיר בית שמש, בודאי במעשה.
בוחרים לוגו חדש... מה זה אומר? שהלוגו שליווה את העיר 69 שנים יימחק? יבוטל? לא יהיה עוד..... לא, אין כוונה כזו.
היום לפני שעה קלה עלה לאוויר הצעת בחירת הלוגו בידי הציבור. מתוך שבעה צריך לבחור אחד, היחיד והמיוחד שילווה לדעתכם א מיתוגה של העיר בית שמש כעיר העתיד.
חברי הנהלת מועצת העיר לא שותפו ברעיון המיתוג מחדש בטרם יציאתו!!!! שאלנו חברי הנהלה, הם הופתעו בדיוק כמונו. איך ולמה? אתמול שוגר המכתב בשעות הצהריים, היום כבר עלתה רשימת הלוגויים לבחירה בגוגל. בכל זאת מדובר במשהו אמנם סמלי שילווה את העיר, האם לא חשוב היה להכין את השטח לקראת בחירת ההצעות לבחירה? לפחות להיוועץ בחברי ההנהלה....
נדגיש, יכולה העירייה לבחור לבד את הלוגו, היא אינה צריכה את כל הציבור, גם לא את חברי ההנהלה. אלא שעליזה בלוך על פי מדיניותה ביקשה לשתף כמה שיותר את הציבור, אם כן, איך זה מסתדר? כוונה טובה הייתה לה, ביצוע, ממש גרוע.
בלוך לא מבהירה במכתב לחברי ההנהלה אם היא מתכוונת שהלוגו החדש שייבחר ילווה איזה קמפיין, או אולי את מכתבי העירייה בנוסף ללוגו הישן כדוגמת עיר בזריחה מתקופה פדידה. בדקנו, אין כוונה לוותר על קיר האבן, השמש, הפטיש, המסטרינה והשיבולת...
בכל מקרה היום כאמור זה עלה לאוויר ואתם יכולים לבחון אחד מתוך שבעה רעיונות ללוגו. בהצלחה. כל הפרטים צריכים להיות מן הסתם גם באתר העירייה.