בשנים האחרונות יותר ויותר צעירים מבית שמש בוחרים ללמוד באריאל. השנה, שני סטודנטים ילידי העיר מתמודדים על תפקיד באגודת הסטודנטים של האוניברסיטה, כך שאם אתם תושבי העיר ולומדים באוניברסיטת אריאל, כדאי שתצביעו למי שידאגו לפתרונות תחבורה ציבורית במיוחד עבורכם.

היום (20/05), יערכו בחירות לאגודת הסטודנטים באריאל. דוד לרנר מתמודד ליו״ר האגודה ואמיתי וואקר לחבר מועצה. 

את דוד לרנר כולנו מכירים כבנו הצעיר של שלום לרנר, סגן ראש העיר לשעבר. את אמיתי רובכם מכירים מהכתבה שלנו, הוא פועל רבות למען תחבורה ציבורית מבית שמש לאריאל.

שניהם רצים יחד בתא "ביחד" באוניברסיטת אריאל. לכו להצביע ושימו את בית שמש על המפה.