בעקבות התפרצות מחלת החצבת בעיר - בכל יום שני בשבוע תעמוד ניידת למתן חיסונים נגד מחלת החצבת, בשכונת חפציבה
החל מהשעה 16:00 עד השעה 19:30, לכלל התושבים
מתחילים ביום שני הקרוב 20.05.19.
קרדיט: מאגר.pexels
בכל יום שני בשבוע תעמוד ניידת למתן החיסונים מהשעה 16:00 עד השעה 19:30, לכלל התושבים
פורסם בתאריך: 23/06/2026 21:32
בעקבות התפרצות מחלת החצבת בעיר - בכל יום שני בשבוע תעמוד ניידת למתן חיסונים נגד מחלת החצבת, בשכונת חפציבה
החל מהשעה 16:00 עד השעה 19:30, לכלל התושבים
מתחילים ביום שני הקרוב 20.05.19.
קרדיט: מאגר.pexels