דירה שלישית עבור החיילים הבודדים בעיר, נחנכה אמש בנוכחות ראש העיר ד"ר עליזה בלוך שפרסמה כך בעמוד הפייסבוק שלה: "דירה חדשה לחיילים בודדים בבית שמש
שמחתי מאד להשתתף אמש בטקס חנוכת דירה חדשה עבור חיילים בודדים ברמת בית שמש.
זוהי כבר דירה שלישית שהכין צוות ישיבת "לב התורה" בראשות הרב בועז מורי, המחנכת מעל 100 תלמידים מחו"ל.
הישיבה הקימה לפני חמש שנים תכנית ייחודית בשם "לב לחייל" עבור תלמידי הישיבה ובוגרי ישיבות אחרות מחו"ל שמעוניינים להתגייס לצבא.
בטקס אתמול העניקה הישיבה תעודת הוקרה
לשוטרי תחנת רמת בית שמש, שנרתמו למשימה וסייעו לחיילים ולצוות הישיבה לצבוע את הבית ולהכינו קראת מעבר החיילים הבודדים אליו.
אני מודה לרב בועז מורי ולצוות הישיבה, המשלבת עבודת השם עם עבודת צבא, ומוכיחה שמורכבות היא דרך חיים נכונה ואפשרית."